När man har lust att bara sluta andas?

Can we bring yesterday back to now because I now how I feel about you now. Ja mitt liv är väl helt okej man ska inte egentligen börja klaga. Jag har vänner som bryr sig, en familj som älskar mig och ett jobb jag själv trivs med, en utbildning men några av de bästa lärararna jag träffat i hela min skol tid men varför egentligen känner jag som jag gör. Trött och sliten på det liv jag lever, känns som om jag bara står och trampar på samma plats som jag gjorde precis för 2 år sedan. Då allt var så himla meningslöst, då man inte hade något att leva för. Men men jag har en massa saker att leva för. Jag tycker att mitt liv är helt hyfsat om man skulle jämnföra med andra. Jag kan erkänna att jag saknar dig, jag trodde att mitt liv skulle bli bättre efter det. Men att ha någon som håller om en när man sover, någon som finns där, och som ger en positiv energi utan att man ber om det. Bara att ha någon omkring sig nästan jämt att träffas och man blir glad utav det, ja jag erkänner att jag saknar det. Jag livet gick mycket enklare framåt då, men det är nog inte dig jag saknar utan det vi hade ihop. Men men sådant är det man går vidare och det är bara nu när jag sitter själv en lördags kväll jag tänker på det mer än vanligt. Önskar man hade något att se framemot. Men jag orkar inte tänka på långt, därför då kanske man bara blir mer besviken så mycket enklare att tänka på det man haft en det man kan få.

Idag ska man iväg och jobba natt iaf, men det är ju 1½ timme kvar tills man börjar så nu blir det väl att sätta på tv:en och inte göra något speciellt, har tom. lust att sminka mig innan jobbet idag. Men är säkert ingen idé därför jag kommer bara få stå där bak antagligen om det inte är så att någon vill byta. Är glad att det inte är någon löning helg ändå, då är det mest folk och det hade jag inte orkat med idag känner ja. Kommer säkert vara mycket folk idag ändå, eftersom nöjes har öppet och det är spelning på arena. Så det är bara att le. Glad och trevlig varje dag löning kommer om ett tag. Ja nu blir det antagligen sing-a-long eller deal or no deal att se på. Missade ju svensson,svensson! hehe! Men hoppas ni alla har en underbar lördagsnatt och kväll!

Lovehugs marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0