oopss, we did it again.

oh shit vad jag saknar tiden vi var ute jämt nästan varje helg och vi var dyng raka varje helg, och vi tyckte att det vi gjorde var det bästa vi gjorde. Vi var ju bättre än alla andra, när jag och sofia och hanna satt i trädgården på strand och söp oss fulla och tog bussen in. Vart vi slutade varje kväll var ganska roligt. Sofia var ju jämt hos fredrik, eller så full så man fick leta efter henne (och bära hem henne till fredrik) haha, hanna som alltid fick skjuts av niklas varje gång och jag som alltid "försökte" sova hem men dit kom man nästan aldrig. haha :) gud vad jag saknar den tiden. När sofia var så förbannad på fredrik när vi gick ni och bad niklas supa ner oss, och han lyckades ganska bra ska jag säga. haha. :) När sofia fick VIPKORT för att hon strippade på baren, haha :) tyvärr tjejen så filmade någon dig! hahaha! nej! nu ska jag vara snäll! Men jag vill ha tillbaka den tiden!

På fredag blir det antagligen nöjes om jag kan få ledigt från jobbet om jag inte får ledigt så ska jag faktiskt sjukanmäla mig. :) orkar inte.. fast tycker lite synd om dom ändå, eftersom det är lönehelg fasen också.. nej så snäll ska jag inte vara. JAG SKA PÅ TAKIDA! den 28 sep 2007. =) Men men.. nu ska jag nog sova! Natti Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0