Türkiet2007 - yeih!

Hej? Så här är det, jag och anna har nu precis kommit hem från våran spontana resa till turkiet. Vi bokade på onsdagen och åkte på lördan. Mer måste jag kanske inte säga. Men men det har vart ganska roligt trots alla prövningar om man säger så. Jag bokade resan trots jag började skolan, var där och prtade med rektorn och fick såklart ledigt, på jobbet fick jag inte ledigt men, jag satt mig och ringde runt och fick bort mina tider ändå. :) På Fredagen innan var vi ut och så. Sen drog vi på lördagsmorgonen iväg till stationen och tog tåget från karlstad in mot göteborg, jag som inte alltid är så pigg dagarna efter så satt man sig i mjukisar och var enbart slapp. När vi väl var i gbg gick vi och fixade med att växla pengar och köpte rakhyvlar m.m, sen gick vi och käkade lite sen tog vi flygbussen ut till landvetter där vi träffade Mia och de, de hade åkt direkt ut till landvetter från tåget de. :) haha. Sen väl inne på flyplatsen så kollade vi lite taxfree men hitta inget, sen såå jag satt mig och ringde vännerna och pappa och pratade med han innan vi väl skulle på. Vi kom fram till hotellet klockan 7 på morgonen på söndagen. Då var både anna och jag trötta, men vi tog oss upp och kollade in omgivningen plus hotellet runt 14 tiden :D haha, sen drog vi på turkiska badet som var så härligt att jag och anna satt och sov när de höll på med ansiktsmasken och massagen. :P Sen belv det inget mer den kvällen och dagen! :) Måndagen drog vi ner till havet och grillade oss, sen så på kvällen där drog vi på beachparty. Tyvärr så spårade jag ur, som vanligt, nej brukar kunna hålla mig på den säkra nivån, men måste fått i mig något eftersom anna drack lika mycket utan att bli som jag. Vi drog hem vid 3 tiden, medans festen fortasatte tillåt 7 tror ja. :P men så vi drog hemåt, på tisdagen tog vi det enbart lungt. tror ja minns inget riktigt vad vi gjorde. Solade såklart men inget annat. Onsdagen iaf så drog vi in till satden och shoppade lite, Anna blev så extremt grinig när de började rycka i henne, jag bara skrattade och gick därifrån. haha! Vi inhandlade iaf björnborg trosor och jag hittade en Gucci väska, och en kjol! Torsdagen så solade vi som vi alltid gjorde men anna fick huvudvärk så det blev också en lugnkväll, gick ut och käkade med Martina,Sara, Johan och Martin den kvällen. På fredagen så solade vi hela dagen, jag var vi poolen vid 09 medans anna fick sova av sig huvudvärken och bli lite piggare. sen låg vi där tills 16 tror ja, brände mig på ena armen bara skräll, men det gick över efter kvällen. Den kvällen blev det middag med samma personer som dagen innan, + två andra tjejer. Sen förfest på rummet hos killarna och sen drog vi vidare ut, men kom inte så långt, hamnade på en kareoke klubb för att sjunga men fick aldrig sjunga tyvärr. Sen innan kvällen var över såå blev det mc, innan anna fick för sig att hon vill gå hem, hotellet låg typ 4 km därifrån. :P haha, två svenska flickor på väg hem mitt i natten. Vi kom inte så långt innan vi kom på att den iden kanske inte var så smart, så då tog vi en taxi hem. Där vi gick ett kvarter och hamnade på en bar med turkar i som hade stängt men de vill ha sällskap så där satt vi. :D Ett tag! :D Sen gick vi till rummet men satannade hos killarna och tittade på familiy guy en typ kvart, innan vi höll på att somna! Det var den veckan, fort gick den men roligt hade vi!

Some Photos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0