Utsidan ger insidan en chans men insidan ger utsidan sin glans!!!!

Ja, idag har jag lämnat in mitt arbete i PL, tror det gick hyfsat iaf. Får förhoppningsvis G. Annars blir jag lite tvärr, det var ju alla sidor och så vidare som hon sa att det skulle vara. Sen träffade jag Hanna på stan, hon var här med anna. Vi gick och kollade på några grejer och sen hem till mig för att prata lite. Sen har jag inte gjort så mycket än. funderar på att laga mat. vet inte än om jag är så himla sugen på det. Kanske bara bli macka eller något. Har inte riktigt bestämt mig än. Det märks. :)

Funderar på att ringa mamma idag igen, får att få lite socialt medkänsla eller vad man nu kallar det? Tänkte om jag inte hittar någon praktikplats här i närheten så ska jag kanske satsa på norge. De ska ju ha jobbmässa här i karlstad som man kan gå på och kollar om man hittar något intressant. Tur så fäljer sabina med så slipper man gå själv. hihi! kanske ska dra med marie jonsson också hon behöver ju ett jobb! Men men.. fråga kanske går.

Sen imorgon igen så blir det skola, sen blir det jobb mellan 17-20 och sen blir det antagligen sova och upp till skolan igen på fredagen.. där jag slutar typ vid 11 och då blir det hem städa göra iordning allt. Sen får vi väl se vilka som ska med ut typ jag och evve + hennes kompis ida är det bara nu känns det som. Men kommer bli svinbra ändå. haha :D Kul ska jag ha iaf det är ju något säkert. Sen på lördagen blir det att vara vakis sen jobba natten där och såå.. också trevligt! haha! Sen är det en ny vecka igen usch! börjar redan tröttna på vardagen inget som händer nu ju! Bara skola och jobb! :D

Nej nu ska jag gå och ta reda på om det är idol idag eller inte! men ni får ha det så great! Lovehugs marie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0