Hur som helst?

Goddagens, ojoj, idag var det vardag igen kände jag efter mina sjuka vecka. Drog iväg till CCC vid 7 som jag brukar, och var otroligt pigg! Så det var riktigt gött. Att allt var som det brukar, alla där borta springer omkring och är småsjuka. Anne-marie hade ont i magen och var yr, usch såg ganska hängig ut. Maria hade ont i halsen, ja m.m! Och Ulle hade vart hemma med sjukt barn hela tiden jga var borta så hon kände sig också förrvirrad om vad som var sagt i frågan om vem som skulle göra vad imorse. Men det ordnar sig alltid! Vilket det också gjorde!

Nu ringde pappa min och frågade om jag skulle med bort till Fredrik, de ska fira min födelsedag nu! hihi, så såklart jag ska med. Men de hämtar mig så gött, om jag hade haft en cykel hade det gått bra ändå.Men men nu har jag inte det, men får nog en snart! Önska mig det i födelsedagspresent. Får se om jag får en idag, eller nån dag!

På söndag begär det av mot STHLM, yeeaaaah!haha, nu måste jag göra mig iordning så de inte står och väntar på mig sen. Och hörrni jag börjar bli gamal nu!!

XOXO // Marie

Kommentarer
Postat av: Navas

hahaha vart har du möjligtvis fått Xoxo ifrån marie? började med det bara för några dagar sedan ;)

2008-04-25 @ 22:40:39
URL: http://sofianavas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0