Inspration

Min dag har vart så himla bra idag. Jag har vart på anställningsintevju vilket var skit kul, men är abslout inte säker eller ens har tvivel om att jag får det. Men men.. Denna dagen på CCC, har vart rätt go! Kom så sent som vid 10, sen jobbade jag till 13 och sen satt jag i kö i nästa två timmar såå :) sen när jag kom tillbaka till repan så fanns det kaffe och bullar och kakor i massor, eftersom jag hoppade över lunchen så var det gott att få något i magen. även om de var en kaka så var mättar det mera än inget :D haha. Nu är jag nyhemkommen där ifrån, såå det var rätt ok! I helg ska de ha nageltävlingar där, gud tänkte ja, fan vad skoj. när vi satt och pratade om de så fick jag reda på att en i köket gjorde sånt på sin fritid, ungefär 500 tar hon för det. OHH! något jag ska spara pengar till! :)

Nu ska jag städa sen blir det en mysig hemma kväll. Jobbar öppning på bk imorgon, skönt! Jag är ju van att gå upp nu så! Går ju upp halv 6 varje morgon. Haha :) Men men tackar för mig idag! Hoppas ni får en trevlig helg!

Lovehugs marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0