Jag är lycklig :)

Tack för Din ansökan. Vi har läst den och fattat intresse för dig, och vill gärna bjuda in dig på ett informationsmöte ombord Cinderella. Där träffas ett mindre antal av er sökande tillsammans i grupp. På mötet ges information kring hur det fungerar att arbeta ombord på ett fartyg, hur vi arbetar specifikt på Cinderella, vad ni behöver tänka på innan ett eventuellt jobb kan bli aktuellt, osv. Ni har möjlighet att ställa frågor, och ni får en rundtur ombord. Vi rekryterare får, i vår tur, möjlighet att träffa er samt får ett ansikte till er ansökan.

Är du intresserad av, och har möjlighet, att komma något av nedanstående datum?


Söndagen den    20 april    kl 15.30 - 17.00  

Onsdagen den    23 april    kl 15.30 - 17.00  

Söndagen den    27 april    kl 15.30 - 17.00 ?


Mejla gärna ditt svar så snart som möjligt, så bokar vi in dig på önskat datum.

Vi ser fram emot att träffa Dig, och återkommer med bekräftelse, samt närmare information, efter ditt svar.


Mvh


Anna Maxén / Ingis Nystedt
REKRYTERING VIKING CINDERELLA Vikingterminalen, Stadsgården SE-116 30 Stockholm Tel. +358 (0)18 26 300 / +46 (0)70 452 4091 E-mail:
[email protected]



Hej, inte konstigt att jag är lycklig vaa:) haha, KÄNNS så himla bra! :) Ahhh!!! hopppas detta går bra nu, ska nog dit den 23 april :) jag känner att jag verkligen vill ha det jobbet. gött att kunna lämna denna stan nu, även om jag nog ska ha lgh kvar att komma hem till. Kan inte lämna mina små charmtroll här i karlstad själva :) hehe. Oh vad gött de känns :) ihhh!! Kan inte skriva mer att jag verkligen vill ha det jobbet :)

Lovehugs marie


Kommentarer
Postat av: j0z

fan va gött :) sthlm då el.?

2008-04-09 @ 11:29:00
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0