Om du bara visste.

Hellu! Shit vad jobbigt det känns att vardagen är igång igen. men såklart de är skönt också, då slipper man ju tänka så mycket. Jobbar är det ända jag gör om dagarna känns det som, börjar 7 på morgonen och jobbar till 15 vilket är en helt underbar tid :) Sen är det träning som gäller oftast.

Oh gud. Idag så gick jag upp halv 5 ist för halv 6 som var meningen. Mitt mobil alarm hade fått spunk, märkte först inte att klockan var så lite utan det märkte jag först när jag skulle se nyheter som jag då trodde klockan var halv 7 men egentligen halv 6 då bara, och det var inga nyheter.. vad galen jag blev då! La mig i soffan och kollade på klockan och tv:n och somnade i 45 minuter till. shit vad jobbigt! haha :D

Nu har jag vart med fredrik och pappa och köpt en cykel. som jag ska få när jag fyller år. Ihh!! känns gött att kunna cykla ist för att gå överallt nu, nu när det är vår också. hehe. Nu väntar jag tills anni har klippt klart, sen ska vi ut och gå. hehe. Känns gött var ute och gick igår också, kom hem vid halv 12 på kvällen då! :D

Sen vet jag inte vad jag ska skriva, jag orkar inte tänka för, varför eller hur just nu. Allt är som det är och det vet du! Orkar jag ens bry mig om dig.. nej jag orkar inte men jag bryr mig ändå! Inget jag ens vill göra. Jag är inte mig själv, men jag har förändrats och du har en stor del i det. Knakse till det negativa kanske till det positiva, ja tänker inte sitta hemma och tycka att jag borde ha ångest över vad jag gjorde på påskafton, därför du har ingen ensamrätt på mig? jag kanske är en player, so what, du bryr dig ändå inte! :)

Nu ska jag ta och avsluta för mig. Men nu kommer dagens dåliga skämt, " du de har ombyggnads rea på systembolaget, bara idag, jag ska dit vill du ha nått!" Shit vad dålig! Håll med om de! Hehe.

Pussar Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0