order from asos

Ohh!! Nu har jag beställt mina skor som jag velat ha i eveigheter. Nu är de iaf beställda, fina sommar skor! Gud vad jag längtar nu, så gött det ska bli med sommar. Idag skulle jag ha städat, gjort klart badrummet innan fia stod och kanckade på dörren. Vilket var jätte trevligt, var längesedan. Sen kom fredrik förbi en sväng med, han var sugen på mcdonalds så vi åkte och köpte mat. Ja jag har faktiskt tränat idag. haha :)

Nu ska jag fortsätta städa sen blir det tidigt i sängen. Ska uppe imorgon igen, hehe, snart är det helg! GÖTT! Då ska jag fira fredrik på lördag kväll annars blire bara jobb. Så sen är det vecka igen och helgen därpå ska jag ute och röja sen är det snart den 27 april, då blire sthlm. Jag vill bara från karlstad nu! Tackar för mig på bloggen just nu!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0