sjuk

Hej, jag kände redan i fredags att jag började bli sjuk men bröt först ut på lördags förmiddan men snuva och ont i halsen, igår hade man feber också. Och idag har jag vart hemma från jobbet, kunde knappt prata, när jag ringde dit vid 7 imorse så kände de inte ens igen min röst sa de. Usch, jag vill inte vara sjuk. Känner at jag måste träna också, var ju hela veckan sen sist. Var bara iväg 2 ggr förra veckan desutom. men men nu satsar jag allt på att bli frisk, undrar om det finns någon bra huskur, iaf det finns eller om ni har nått tips på hur man blir frisk snabbare så får ni gärna ge mig dessa tips.

I helgen var jag ute också, hade ganska tråkig men men sabina är med i nwt idag, i idol kön : ) haha. Rätt skoj att se! Nu ska jag ta och sova lite igen, usch, hoppas verkligen detta går över snart!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0