tiden går för fort..

Shit, vet inte riktigt om jag ska vara glad eller förvirrad. Fick ett samtal nyss från ANKDAMMEN, oj tänkte ja. Shit jag har sökt jobb hos dom, men  jag har ju ingen erfarenhet. Varför just ja..? Det har jag nog att tacka Bk, det syns nog att jag är stresstålig som har orkat jobba och jobbar där fortfarande, det är en stor förtjänst! Så nu ska jag dit på anställningsintervju på måndag klockan kvart i 12, vilket är suveränt eftersom jag börjar halv 1 på CCC, eftersom de ska iväg på personalutbildningar. Så blir en kort dag på måndag på CCC, annars rullar mitt liv på som vanligt, känner att jag har lite ångest över alla jobb, vilket ska jag välja om jag får alla? ah, men det problemet är då! Har fått reda på att patrik och jancie kommer på studenten, vilket känns bra! Såg han senast i jul men henne har jag aldrig träffat. Men tiden går för fort nu känner ja. Kan den inte gå lite saktare, har så mycket jag vill göra.

Men nu ska jag kolla på Nya tider och sen blire tvätten som kallar. Har sorterat gaderoben faktiskt, fast allt är nästa kvar ändå. Vill faktiskt inte slänga sådant som jag kan tänka mig använda någon gång. haha :) Onödigt att göra det ju! Haha.

Men men hejdå! Lovehugs Marie
 Rosenstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0