Veckan som gått, och fortsätter.


Hallåå, var ett tag sen nu känns det som. Bloggade senast i söndags tror jag om jag inte minns fel! Men hela denna veckan har gått åt att planera helgen, gud vad det känns stort att ha fest. Har inte haft det sedan i januari, och nu är det dags igen. Nu ska vi fira in våren och att sommaren närmar sig, plus att evelina faktiskt fyller 19 år. Vilket känns kul, själv är det en hel vecka kvar innan jag kan säga att jag är ett år äldre, den 27 april fyller jag år. Hemska tanke att jag blir så gammal, Känns absolut inte länge sedan jag var 14 -15 år och det är ju faktiskt 5 år sedan nu. och om jag säger det så här, jag har bott i karlstad i 2 år nu. 2 år!!! fattar ni? vad tiden går snabbt!

Men nu ska jag inte prata framtiden därför då får jag bara ångest. Men men denna veckan har vart extremt lungt på CCC, nästan inget att göra. Idag fick jag sitta med kundregistret och ringa runt och kolla så allt stämmer. Vilket var ganska tråkigt men hade ju iaf nått att göra. Och snart är de helg och då har jag bara 3 veckor kvar där, har alltså gjort snart 7 veckor redan, 2 månader bara runnit ut i sanden. Jag trivs iaf himla bra och skulle aldrig vilja sluta!

Men nu måste jag laga mat! Och sen städa inför imorgon. Hhaha, enligt robin är det alltid stökigt hos mig det ska du få för, jag ska visa att det går att vara rent i min lgh också så det så :)

Igår fyllde fredrik år också, han skulle åka och hämta mig men men jag var inte hemma. Shysst men vi lurade iväg honom så att vi kunde komma in och fixa allt. Det som var meningen! Så taskig var vi iaf inte! :)

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0