yesterday yesterday

Tjenare.

Igår var jag hos fredrik och åt mat som mamma hade lagat. Sen fick man både tårta och presenter :) Jag fick lite olika saker. Jag fick en cykel faktiskt, haha :) bra att ha grej som sagt. Sen fick jag både parfym ( Tommy Hilfinger - dreaming ) , en blush - borste som var otroligt bra och sen fick jag av fredrik och sofia en smörgåsgrill. haha. Min underbara bror, haha, sedan på kvällen när jag hade åkt hem så fick jag också ett oväntat besök som stod och knackade på dörren, där stod fia och fredrik igen. haha, denna gången hade hon lurat till sig koden in och för att överraska. skräll sofia hon är ganska bra på att förvrida sanningen :) ja iallafall så stod hon där men en present till, jag fick någon alkohol grejs, typ bananlikör, inte precis, jätte god var den. Så det var jätte trevligt, de stannade ganska sent.

Nu ska jag ta och städa lite åter igen, sen ska jag ringa och väcka sabina! Men livet är inte rättvisst haha :) Imorgon är det söndag, börjar bli nervös nu. Glad att pappa följer med.

XOXO Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0