borta bra men hemma bäst

Heeej! Jag sitter hos farmor i gävle de håller på att fixa taket på huset, eftersom de hade börjat regna in, himla hus. Det är fukt på taket säger dom, men inte mögel så det är bara att byta tak. Sen idag har jag vart på stan, köpte mig en lertvål som skulle vara bra mot akne förhoppningsvis så hjälper det. Hoppas de, vore gott isf. Då vet jag vad jag ska önska mig i julklapp av farmor. Sen har jag fått mig 6 par trosor i spets, de ni,  olika färger också, i allt från bebisrosa till turkos och ljusgul fast tror de var någon grön också. Lite olika si så där. Sen har jag fått ett presentkort av farmor på HM, himla snällt, hon tyckte att det kunde vara bra att ha. Så nu får man se vad man ska göra med dom pengarna. Behöver BH och sådant set fast lite kul att proitera det på byxor och sådant nu också. Jag som inte har allt för mycket pengar att leva på just nu.
.
Sen håller de på och ska baka äpplepaj åt mig att ta med hem också, hihi, hon är så söt tycker ja :) Så här uppe trivs man bra fast ska säga att en kväll hemma framför tv:en skulle vara det jag önskade med min hemska värk just nu. Men gnälla kan man göra någon annan gång. Sen här blir det god mat och allt sådant, så trivs bra här. Men men hemma kommer alltid att vara hemma.

Sen tänker ja på resan till bullen om en vecka allt närmar sig sakta med säkert. Men i veckan som kommer ska jag ringa örebro flygplats och fråga hur man enklast tar sig dit, så får man se vad de säger. Om man smartast tar bussen till örebro eller om man enklast tar den bara till karlskoga. Men de får man se vad de svara på och se vad dom säger. Men lika bra att ringa och kolla.

MIN MAGE GÖR ONT!!!!!!!!!!!!!!

Men nu ska jag sätta mig och surfa omkring, kolla lägenheter på blocket och kolla ams.se och sådant. Hoppas alla får en bra helg de ska jag ha, känns skönt att vara borta från karlstad. hihihi.. även fast jag älskar den staden så måste man bort ibland.

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0