can you hear me?

Nämen hallåå! Jag är hyfsat glad idag, kunde inte sova inatt alls. Alla tankar om detta snurrar bara runt, jag har ingen aning, tur har man en vän som sitter vaken i norge också! Hon har alltid dom bästa svaren, de svaren jag vill höra iaf.

Men nu ska jag sluta gnälla eller öppna mig för mycket i min blogg. Tänkte få ner vad jag har gjort idag, lunchade med marie jonson på stan, var otroligt gött, alltid gott med mat. Jag åt en kyckling sallad, och sen drack vi kaffe på melkers i duvan var vi. Pratade mest om vad som kommer hända framöver, hur mitt liv kommer se ut och hennes och fredriks också. De har ska ju flytta nu iaf, jag vill också ha en ny lägenhet, en mindre så den blir mysigare.

Idag ska jag åka till Gävle och hälsa på farmor ska vara borta hela helgen. Så det blir ingen fest eller så utan bara mys och sköna grejer, bli omhändertagen ;D Så jag kommer först hem på söndag och på måndag ska jag på interjuv som jag verkligen ser fram emot. Ja annars drog jag igång med träningen igår också, har ju therese som träningspartner nu. Det var göttt!! Men men nu hoppas jag att mamma kommer snart. Pratade med dom för 5 minuter sedan och då hade de precis åkt förbi säffle.

Hoppas alla får en underbar helg så hoppas jag att jag också får de, och att jag inte kommer sakna karlstad allt för mycket. Haha,vilket jag inte tror men ändå man vet ju aldrig.

Sen ville jag skriva att jag har väldig ångest inför framtiden, någon som har ett tips vad man ska göra? Jag vill tjäna pengar sen har jag en dröm att åka till thailand och åka omkring där i 2 månader eller nått, men hur ska man få råd med det och vad ska man göra sen efter de, om de någon gång inträffar. Någon som vet vart man ska börja?

Tycker om er. Lovehugs Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0