dagen i ära.

Hallå! igår blev det inget skrivning här, hade fullt upp från 10 - 23 :) haha, började med att rebecka kom på besök, sen så fick vi för oss att vi skulle åka båtbuss vilket vi gjorde, fick tyvärr inte plats på den som gick karlstad runt, utan vi åkte ut till marieberg ist. Men det var lika mysigt de, när vi kom tillbaka så gjorde vi soppa till lunch/middag och det var bara gott, riktigt mumsigt. Då kom också Evve på besök, instigande i lägenheten :) Så det tyckte jag var riktigt trevligt sen skulle hon iväg och jobba så, då rörde hon på sig. Och rebecka skulle iväg på bio så då fick jag tid för mig själv, ringde mamma och pratade med anna för första gången sedan hon åkte. Hon hade det ganska bra, och det kändes skönt att höra.

Sen kom lill navas förbi en snabbis och skulle låna minnesuttaget som jag har därför hon skulle ha in bilder på datan då! Sen efter hela min vänskapskrets vart här, så var klockan 20 eller nått, och då fastande jag framför tv:en, en bra serie som gick. Sen efter den så ringde rebecka och de var på score, så jag satt på mig kläder igen och gick ner till dom. Hade trevligt, men sen skulle de vidare in på harrys och jag kände inte för att gå in där så då drog jag hem. Satt och hängde framför tv:en och datan. Kunde inte sova igår så livet, kändes piss, somnade vid 02 tror jag efter allt grubblande. Vaknade 07 imorse av regnet och kollade då ut, det såg ut som CCC har öppnat igen, det lyste där inne. Skönt att de också kommit på fötter.

Sen somnade jag om och vaknade 09 igen, har legat och vridit på mig sedan dess och nu har jag äntligen kommit hit.
Idag är det en jobbig dag som inträffar men inget jag kommer skriva i min blogg. Hoppas alla får ha en toppen dag iaf. Imorgon börjar jobbet igen.

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0