denna torsdagen :)

Hallå där ute i regnet. Fast nu har det slutat så det är ganska fint väder. En sommarkväll liknar jag det med, ser otroligt fint ut när man tittar över kanalen ;)

Skönt att hanna sov hos mig inatt, skulle nog inte klarat av att vara själv. Tyvärr så ringde hennes klocka allt för tidigt, vid 07 skulle vi upp och iväg. Så det är en omställning när man annars brukar gå upp vid 10 :p Men men tog bussen hemifrån vid 07.50 :) Så kom dit vid 10 över 8. När hon kom dit så, var det inskrivning och allt sådant. Sen var det att leta sig rätt väg dit. Kändes jobbigt, hade inte lite menssmärtor inatt heller, men de gick över ganska snabbt. Där fick man byta om sen ett samtal och sen vänta, och vänta. Sen kom de och hämta en, Sen vet jag inte så mycket mera, haha, låter inge vidare. Men hon sov hela tiden, haha, så hon sov som sagt, men allt hade gått bra! Men jag mår bättre än vad de trodde, nu har hanna dragit till Niklas hon kommer snart igen :)

Ska var här tills hennes älskade slutar.

Nu ska jag diska lite tror ja, Imorgon blir therese karlstabo! hihi, vad kul för henne! Mona har också hamnat sjukhus, usch, men hoppas hon klarar detta. I think about her.

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0