Lördag idag :p

För att börja skriva nått så kan jag skriva att jag står på jobbet, har vart skit mycket att göra mellan 11-14 nu har jag inte haft många besökare den senaste 20 minuterna. Sen kanske man ska berätta att man var på arena den igår, men var max där i 45 minuter, sen mådde jag inge vidare känns inge bra att stå där nu och ha kul. haha, men kanske bara för att det var arena också. Ska se om nöjes kan få mitt liv på fötter igen, ska nämligen dit och testa ikväll!
annars är jag i en stor kris? - haha så skulle iaf hanna sagt :)

Men men igår var man ute då kan man säga. Snart stänger ja denna tiden har gått fort.
hörs säkert mer senare.

Lovehugs Maarriieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0