And I asked her for some happy news.

Herregud, vart är du när jag behöver dig som mest!

Ja, i här inte alla fall. Jag vet att jag måste, jag vet det, men det spelar ingen större roll just nu vad jag vet! Därför jag orkar inte mer, jag bryter ihop. Kanske för att jag har en viss ångest över att jag sitter hemma själv, en lördag kväll, ja kanske därför. Men annars är det inget speciellt tror ja. livet suger just nu, det måste jag erkänna, jag vet verkligen inte vad jag vill, jag ser mig utan någon framtid. Hur fan kan det bli så? Ja, jag överlever det gör jag alltid. Jag bara undrar hur många nätter jag kommer grina mig till sömns innan jag förstår, att detta är det bästa som kunde hänt.

Älskar dig så grymt mycket och saknar desto mera. Och Rebecka vad vill jag skriva till dig, just nu förstår jag inte riktigt hur du tänker. Det är nu jag behöver er som mest, och så låter du det gå ut över mig. Jag vet inte ens vad jag har gjort. Snälla om du läser detta, kan du väl även om jag har gjort fel så tar jag väl den skulden, jag orkar inte detta just nu, slå mig en signal då.



A long long time ago I can still remember
How that music used to make me smile
And I knew that if I had my chance
I could make those people dance
And maybe they'd be happy for a while

Did you write the book of love
And do you have faith in God above
If the Bible tells you so
Now do you believe in rock 'n roll
And can music save your mortal soul
And can you teach me how to dance real slow

Well, I know that you're in love with him
Cuz I saw you dancin' in the gym
You both kicked off your shoes
Man, I dig those rhythm and blues .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0