Nothing else can stop me if I just believe.

Godmorgon, nu måste jag in till stan. Skulle upp till ams innan jag möter båda rebeckorna :p Annars har min natt vart underbar, gud vad mycket som finns i huvudet en sådan härdag! hihih, men idag kommer anna gull hemma, en stund får se om vi hinner ses har ganska mycket omkring mig. Har lovat therese att följa med henne till 3 butiken för att skaffa internet så det ska jag nog göra. Sen så ska jag nog göra, lite mer måste ha nya trosor och sen det stora måstet - Jag måste städa!!!!! Jag ogillar skarpt att städa. men nu har det gått till en gräns. haha :) I'm leaving, wish me good luck.

Nothing else can stop me if I just believe, And I believe in me. ♥

I can do it all, open every door
Turn unthinkable to reality
You see I can do it all and more

Believing as long as I'm breathing
There is no limit to what I can dream
Believing mission to keep climbing
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0