nyss vaknat.

Hallå! Ja då har man nyss vaknat, när jag kom hem från jobbet så käkade jag mat sen så gick ja och la mig, har aldrig vart så yr i hela mitt liv, så somnade ganska fort. Men sov inte så länge ändå. Somnade vid 20 nått, och vaknade nu kvart över 9 för att lindisen ringde. Såå... men det var iaf en timme man fick sova :) Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli 23, då är det nämligen SATC! måste ses. Viktigt det dära.

Angående gårdagen så hände det ganska mycket, var igång från 11 - 24 tror ja. Men trevligt var det med, Therese tog lägenheten vi tittade på så hon var glad och nöjd, bara för att vi såg/ tittade på den  så var vi tvungna att åka till IKEA. Så då gick vi där, kände att det var skoj, åt mat och kände oss som en stor familj. Hon inskaffade sitt första porslin och allt var skit kul faktiskt. Så där i från tog ja och hanna bussen hem medans Therese åkte till åmål. Så hanna följde med upp en sväng, pratade och käkade chokladbollar :)

Sen så fråga sabina om jag skulle med henne och pernilla på bio och eftersom jag inte hade nått bättre för mig, haha, eller nått så gick vi på bio, det var kul och avslappnade. hehe. Så då var man först hemma vid 24, så då drog vi i säng. Själv skulle man ju jobba idag så gick upp vid 09, skönt att jag alltid har sovmorgon. Sen fick man tid på skin deep imorgon, så ska dit då också :) Sen är det jobb imorron igen, på torsdag är man ledig och sen jobbar fre-lörd.

Sen när jag vaknade också, så hade det börjat regna. Linda har skaffat jobb åt mig här i karlstad. Vad underbar hon  är, ska ordna det när jag slutat på phone house. Men kanske ta och titta på nyheterna nu vid 22. Detta har iaf vart mina dagar, denna veckan.

Dagens låt också - Crossfire - lady :)

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0