Sista veckan på jobbet.

Idag är det tisdag för de som har glömt bort. Jag börjar jobba om en timme, härligt! :) Börjar min sista vecka på jobbet, jobbar nu tills lördag bara sen är det slut. Detta har vart en skön och trevlig sommar trots allt. Och nu är det dags att ta tag i sitt liv, komma på vad jag ska göra. Men alltid ordnar det sig :)

Jag måste ner till polisen också, får ta bussen dit på torsdag. lala, men det känns som en onödig utgift fast den är nödvändig väldigt nödvändig. haha:) Men ja kanske ska man ta och vila den sista halvtimmen innan man måste röra på sig. haha :)

Och  en sak till, anna ringde igår på kvällen. Hon hade "hört" att jag träffat nån, hmm, detta känns konstig den ända som jag sagt de till med namn och grejs är min lilla rebecka. Och hon snackar nog inte så jäkla ofta med anna. Ah,känns som detta är otroligt jobbigt, fast ändå inte. Hon tror att hon vet fast hon vet inte nått! hahaha :) Nu ska jag sätta mig framför tv:n.

Hoppas alla får en underbar dag! Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0