små små ord om...dagen!

The words I need to hear to always get me through the day and make it ok. I've never felt this way before. Everything that I do reminds me of you, And the clothes you left, they lie on the floor. And they smell just like you, I love the things that you do ♥ (When you´re gone - avril lavinge)

Hello you! Denna dagen har vart så dryg, känner lite töligt att det inte händer ngn förändring. Jag går på jobbet in och ut hela dagarna, och idag har vi verkligen inte haft mycket att göra, så kanske därför jag är så trött. Eller om man får skylla på vädret så gör jag hellre det. Känner ni också denna jobbiga ångest för att hösten är på väg in? Jag har sådan hemsk ångest vad har jag gjort hela sommaren, har det vart någon sommar ens? Usch, fast det har hänt mycket så känns det inte som det har vart sommar.

Och nu kommer hösten, usch, det blir mörk med ljus och mys. Fast det betyder att det snart är jul, jag älskar julen :) :) Så det ska man tacka för, fast den julen kommer inte bli samma som alltid,eller ska hem till familjen men sen är det att hoppas att jag hittat ett ställe där man kan vara bara. Kanske firar jul i sälen men ett jobb på köpet ;D hahaha.

Ni vill verkligen inte veta vilken låt jag lyssnar på nu, ah världens vackraste låt och sorligaste låt. EVERYTHING - ANNA VISSI. Greklands bidrag till Eu, i den låt tävlingen glömt bort namnet. men det var några år sedan, grinar alltid nästan när jag hör den! Usch,så tragisk :) Men så verklighets trogen :) Stämmer in,alla kommer uppleva de någon gång i sitt liv.

Hoppas alla har haft en bra dag! Det har jag haft:)
Jag vet inte hur jag ska göra med mitt liv, måste ringa fia! Ska vi till sthlm eller ?
HAHA:)

Nu ska jag gå och sätta mig och titta på SATC :) God natt!

Lovehugs marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0