i'm back

Efter min ledighet så har jag nu äntligen kommit igång, har ju vart ledig i nästan en vecka. Så det var faktiskt skönt! :) Detta var ju perfekt tid att få vara ledig på efter allt som hänt. Att få tänka en stund var det bästa som kunde ha hänt. Men nu är jag tillbaka i livet igen.

Så nå vad ska jag skriva här då, jo att min dag kommer att gå ut på att kolla på tv:e och bara njuta av min underbara lägenhet jag har. ska verkligen inte ut på ett tag, ska ringa komvux och plugga upp mina betyg är jag ganska sugen på om man inte får jobb i norge då. Därför sthlm verkar det inte bli nått med nu tyvärr, och precis i denna sekund så hörde sofia av sig. Hade fått svar, på våran annons :):):):):) Så nu tvivlar jag igen. Men snart slutar jag iaf. haha, underbart! :)

Nu börjar jag bli hunrig. Hörs senare! Lovehugs marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0