Åh nej!

åh, nej kom inte smygande nu och säg nått. Våga inte ens tänka tanken, det är så många saker jag borde ha sagt, det är så många saker som jag borde ha gjort. Och det är så många saker som jag aldrig borde ha sagt. Men jag tror verkligen att du vet allt det där jag en gång sa, var sant! Ja det är bara för att det är en vanlig lördagskväll jag sitter här, som tankar går runt! Jag skulle behöva en lång lång nattpromenad med anna, för att rensa tankarna. Men nu får jag skriva av mig istället jag vet inte om jag ska skriva namn och allt, har en gång lärt mig att vissa läser och njuter av andra misslyckanden och det förstår jag mig inte alls på. Slut pratat försök förtränga alla tankar nu, eller kanska lika bra att gå och lägga sig, vakna upp och allt är bra igen. Jag har en sådan frihet, har absolut ingen att anpassa mig till. Skön känsla jag fick.

Ja, imorgon blir det mer julklappshandling! Usch, att jag alltid ska vara ute i sista sekund. Men men på måndag bär det av hemåt Åmål för att fira jul, det känns så himla bra! Känns skönt att komma hem,ska se till att jag kan vara klar med allt då! Det måste jag vara för i Åmål har väl allt stängt framtills jul, haha :) Idag har jag vart med Therese,vi tittade på Harry Potter och åt onyttigheter. Bestämde också att vi ska börja sticka nu under jul, eftersom vi både är lediga tills 7 jan, så har vi all tid i världen att lära oss nu! Åh imorgon borde jag hitta en nyårsklänning också. Vi får se, kanske får ta mellandagarna till det ist. Men nu måste jag gå och lägga mig, lovat Rebeccah att jag ska med henne till Gripen, stackarn mår absolut inge bra! Nu blire det sängen, Kudddis på er!

Lovehugs Marie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0