All good things now come from you

Godmorgon,godmorgon! Jisses ja idag kan jag hålla med om att jag är sjukt trött och ja det syns. Så man behöver inte kommentera det idag, hur roligt det än är att göra mig irreterad på morgonen så är det onödigt! Men ja, nu har jag redan fått i mig kaffet, har inte orkat gjort mackor ännu men det ska jag göra snart, jag är redan uppe nu :) Så svårare är det inte, nu ska jag stoppa i mig alla piller som behövs för att få dagen gjorde, koppla bort huvudet ett tag. Jaja, jag ska bara ta mina eox för den hemska mensvärken, ja 3 st nu så överlever jag till lunch iaf. Har bokat in lunchen med evelina, skönt att slippa käka själv. Men men inte för att jag känt mig ensam men för att det är otroligt gött att skvallra med någon. Igår fick jag mig ngr tankeställare, frågor som jag inte kan svara på. Men alla vet att livet bara rinner ifrån mig så fort, herregud det är ju redan december. Idag är det den första!! :) Hur ofta träffar man någon som är som en själv?

Men dags att röra på sig. Börjar om en timme. Dags att göra sig fin! Idag ska dagen bli bra!
Kramar Marie

You are my everything, My head and my heart mind my wing. I could give all again, I'm never sure of anyything with you!
What have I done to fall so hard for you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0