All I know is yesterday is gone.

It doesn't matter what people say and it doesn't matter how long it takes, Believe in yourself and you'll fly high and it only matters how true you are. Be true to yourself and follow your heart ♥

Älskade måndag, idag tog jag en ordentlig sovmorgon, somnade allt försent igår. Eller gick och la mig vid 01, men tankarna gick runt hela natten sist jag kollade på klockan var den 05. Så det var absolut ingen rolig natt, och fan jag tänker leva mitt liv nu. Men ja, det är nått jag är säker om. Idag har jag vart på stan en snabbis, träffade R men hon skulle in och jobba så, då gick jag hem. Sen kom hon förbi när jobbet slutade och tog precis bussen hem. Sen har jag även börjat rensa i några skåp om vad jag ska ha kvar och vad jag inte ska ha kvar. Fick jag kartonger av MarieJ igår som jag ska börja packa i så smått. Sen har jag inte gjort så mycket mer, eller Rebeccah målade naglarna på mig. Och ja,haha, det blev allt bra efter att acetonen hade justerat allt :p Nu ska jag dra igång tvättmaskninen, och sen ska jag bara vara! Nu är det bara två dagar kvar på detta året!

Lovehugs Marie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0