älskade älskade torsdag.

godmorgon godmorgon, nu har jag precis 9 minuter innan jag ska springa till jobbet :) Riktigt jobbigt, men vad fan den inställningen ska jag inte ha. Därför idag ska jag få iväg massor med allt som jag ska sälja. Oh gud glömde skriva att jag fick presenter av chefen igår, alla fick det. Ica-kuriren kokbok och en dvdfilm, en sjal och en lite söt bok med citat från barn :) Så det underhållde mig på jobbet igår. Sen när jag slutade så skulle jag hem och sova men blev dock inte så, gick iväg och tränade ist behövde få ur mig den sista energin för att sova skönt senare på kvällen. Huvudvärken gick inte heller över men vadå, hade ju inte tränat på flera dagar. Men nu måste jag gå iväg, förhoppningsvis så går passet fram till lunch fort och roligt. Det ska jag ställa in mig på!

LÄNGTAR tills på fredag så grymt mycket nu!
Stoora kramar Marie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0