ännu en dag!

Halllå!

Idag har jag verkligen inte gjort ett strå för att mitt liv ska bli bättre, har bara sovit. Men har nog inte vart så här bakfull som jag varit idag heller, och jag har nog inte vart så full som jag vara igår på snart 2 månader. Så det har vart min dag idag, jag tycker synd om mig själv för att huvudet är tungt och magen inte mår bra. Men jag vet att det är självförvållat. och jag förtjänar det - därför jag hade verkligen askul! Alexandra var med och Rebeccah också, så vi hade en tjejkväll som ledde oss ner till Ankan. Satt mest och prata vid köksbordet hela kvällen och sen vid 12 kom vi på att vi drar oss ner för att se om det fanns några roliga folk! Kul hade jag iaf ;D

Nu ska jag ta och väcka lilla R som ligger och snoffar!
Lovehugs Marie :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

det var skitskoj igår marie, det måste vi göra om snart igen!

2008-12-28 @ 22:40:51
URL: http://bl0ndie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0