äntligen :)

Hallåhallå!

Nu har jag äntligen kommit hem till Åmål, efter en lång dag. Gick upp så jag var uppe  vid 09 och sen så blev jag hämtad vid 11 och vi åkte till örebro, för att önska jul till Morfar. Sen hämtade vi också upp farmor vid stationen så började äntligen resan hemåt. Vi fick stanna till vid Maxi i karlstad för att jag ville in på systemet och mamma ville handla så där stannade vi till. Men nu har jag äntligen kommit hem, ska ner och vara social med dem snart. Men jag vill önska alla en riktig god jul och hoppas alla får en lika bra toppen vecka som jag kommer få. Imorron kommer mina bröder hem också, ska bli skönt att vara hela familjen det var några år sedan vi var det. Men i år blir det skönt! Imorron ska jag även träffa Therese vi ska inskaffa garn, Jag vill nämligen lära mig sticka. Det är ju lämpligt nu när jag har ledigt ända tills den 7 januari :)

Ta hand om er! Kramar Marie
Where I can find Love on first sight, It's not reality.

Kommentarer
Postat av: Sabiina

Detta låter tantvarning maggan :P

2008-12-23 @ 15:56:09
URL: http://sabiiiiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0