Don't even want to talk about it.

I've never seen you looking so lovely as you did tonight. I've never seen you shine so bright. I've never seen so many men ask you if you wanted to dance, They're looking for a little romance, given half a chance ♥

Godkväll, här sitter jag och tänkte säga att jag precis nyvaken fast där överdrev jag lite. Somnade när jag kom hem från jobbet, men vaknade till vid 20 när mamma ringde. Dagen hade vart så seg så jag hade tappat alla energi, den energin jag behövde. Men det gick bra på jobbet ändå, tankarna var på annat håll. Men till slut så lossnar det alltid! Kom inte iväg på träning idag, som ni kanske förstod. Tror jag följer med ut på fredag, just nu är jag skit sugen på det. Men det blir ju arena då, men det kan vara roligt för omväxlning skull :) Nu har jag hört  världens finaste låt - if i were a boy. Så jäkla sant! Men nu ska jag krypa ner i sängen igen. Ganska seg, som sagt! Hoppas jag får mer energi tills imorgon! Det kommer jag att behöva! Idag är det en sådan dag som jag borde skicka ett mess till navas, tror jag ska göra det! Bara för att fråga hur det är. Ta hand om er alla!

Ps. Som Evelina sa nått smart någon dag på jobbet, att man ska njuta av livet nu och då svarade en att ja det är ju försent efteråt. Tänk på det! Don't say you love me, I don't believe it! Don't say the words,If you don't mean it.

If I were a boy, I would turn off my phone.Tell everyone its broken so they think that I was sleeping alone. I'd put myself first and make the rules as I go cause I know that she'd be faithful. Waiting for me to come home (to come home)! If I were a boy, I think I could understand. How it feels to love a girl, I swear I'd be a better man, I'd listen to her cause I know how it hurts.

Lovehugs Marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0