fredagskväll och natten :)

Oj nu har jag inte bloggat på ett tag! Så tyckte att det var dags att skriva om helgen, och allt. I fredags så jobbade jag, och satt bara och längtade hem till sängen, men var där ända tills 17:) sen var det dags att gå hem, sprang förbi hagahallen på vägen, köpte citron och grejs som vi skulle ha till tequilan. Sen kom janne redan vid 18 och de andra kom vid 19-20 någon gång. tror när jag räknade alla, att vi var runt 20 pers här. Men till och från då, eftersom vissa kom när andra gick naturligtvis. Sen bar det iväg mot krogen, och då tappade jag bort nästan alla eftersom vi stannade vid ett bråk vi automaten. Och med vi menaar jag, mig och R :)  Sen hamnade vi på Ankan, och hade det riktigt trevligt. Sen så var vi där hela kvällen.

Idag har jag sovit somnade ganska sent igår, så idag har jag bara sovit och käkat pizza med evelina! :) Annars har det inte hänt så mycket. Men nu ska jag dra mig i sängen också.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0