herregud! snart är det verklighet?

Oh jisses vad denna dagen har gått idag. Har inte haft mycket tid över förens nu, gick direkt från jobbet till stan för att möta sabina. Vi kollade på present till Ida som fyller år i helgen, så då ska det firas och dricka alkohol och allt sådant igen. Ja, jag ska inte börja leva det livet igen men det är ju helgen nu sen blir det inget försen juldagen om det väl blir nått då. Sen efter jag träffat sabina så ringde jag Fredrik så vi drog ut till Bergvik och handlade mat, testade den dära scaning grejen det var komplicerat och tog mycket onödig energi från mig :) Men det var kul att testa det! Och nu när jag kom hem så vill jag bara ha mat, men fick även där ett förhinder pga av mailet jag fick. Det mailet kommer vi till senare och sen så var det att ringa mamma och berätta allt, ja vad ska jag göra med mitt liv :) och nu äntligen har jag fått i mig mat, och blivit sjukt trött så det blir att sova snart!

Detta mailet fick jag när jag kom hem, och om det vore april nu så skulle jag åka. Men som jag har sagt så vet jag inte alls hur mitt liv ser ut då, men såklart jag åker på intervjun :) Utan en tvekan ;) Önska mig lycka till!

Tommy kommer att vara den som gor sjalva intervjun och den kommer att vara pa engelska. Alla intervjuer kommer att hallas pa Ostermalm i Stockholm. Vi vet att det inte ar en optimal losning att halla intervjuerna i en privat bostad men da vi har restaurangen pa Cypern finns tyvarr ingen annan losning. Vi har gjort var rekrytering for var restaurang genom arbetsformedlingen Utland dom senaste 15 aren pa detta satt och det brukar fungera utmarkt. Man kan garna ta med sig en foralder eller kompis om man vil. Vi har full forstaelse om man inte vill komma sjalv  och ni kan garna maila oss om ni har ytterliggare fragor eller funderingar ang. detta.  På intervjun ska man medtaga fyra kort på sig sjalv. Detta behöver vi för att separera era ansökningar efter intervjun. Korten kommer ej att aterlämnas. Vi föredrar små kort ur automat (svart, vita eller farg) men även andra kort går bra. Vidare vill vi att man tar med en kopia på sitt pass samt betyg och/eller arbetsintyg. Er tid och datum för er intervju hos oss ar foljande:
 Datum: Torsdag den 15e januari
Tid: 13.00
Adress: Wittstocksgatan 30 (rakna med att det tar MAX 30 min att ta sig till oss fran centralstationen)
Omrade: Ostermalm
Tunnelbanestation: Karlaplan



















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0