Imorgon är det sista dagen på 2008.

Det är så dåligt med uppdatering då och då, men får erkänna att det är absolut ingen idé att skriva av sig här. Så nu har jag hittat nya möjligheter får att jag ska må bättre än en jäkla blogg. Men ja idag har jag haft en helt otrolig dag, gud vad skön den har vart. Började med att jag vaknade av att Alexandra ringde och väckte mig, följde med henne ner på stan för att hon var tvungen att hitta nyårskläder. Oj! många hade sista minut stress på stan, skit jobbar inte folk som vanliga människor :) haha, ja där gick vi omkring men började dagen med en kaffe på waynes för att pigga upp hjärna lite. Sen efter några turer runt om i stan hittade hon en jätte fin och enkel klänning på lindex :) Där jag också inskaffade mig en mascara och nageltippar som ska på innan det nyåret börjar. Sen gick vi även förbi åhlens där hon inskaffade en party kuvert väska, som också var fin. Jag hittade mitt nyårshalsband på Kicks, för endast 32 :- vilket var 75% rabatt på. Otroligt fint, så imorgon kommer dagen också gå fort, ska försöka få tag på susanna därför hon svarade inte på mitt mess, måste eller vill veta hur det blir imorgon. Innan jag ska iväg till Alexandra förbi och ska hjälpa mig med nageltipparna också. Men ja, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva. Förutom att navas och fredrik var förbi en stund, hälsade på och sa hej, de skulle iväg och sola nu. Kul att se dem båda innan året är slut! Det har vart min dag det!

Nu ska jag ta och plocka undan massa med tvätt. Ska ju hem och sova här imorgon natt igen, och jag vill inte börja det nyåret med att städa så då kan jag göra det idag ist. Det låter ju som en toppen idé.

Om jag inte skriver något imorgon så önskar jag alla en jätte trevlig nyår.

Stoora Kramar Marie :)

Nyårs-halsbandet.

Och så jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0