I've had the time of my life.

ÄNTLIGEN HEMMA IGEN! Ja har vart bort sedan imorse, vart nere och träffat pappa och fredrik på stan. Men först var det naturligtvis jobb. Men jobbet gick som alltid, ganska bra ska inte klaga tiden rinner verkligen iväg så snabbt där. Men efter så skulle jag ner och träffa pappa på stan, vi inhandlade ngr julklappar och sen gick vi och käkade. Tittade även på en ny telefon åt mig, jag tror jag vill ha touchwiz i rosa om jag ska ha någon. Den verkar ju så skön :) Men man vet aldrig hur mycket de vill att jag ska betala på den, de vill ju inte lägga så mycket pengar på den känner de man vet aldrig med dom. Vore riktigt kul att få en ny nu!


fast i rosa då! :)

Jag skulle man kanske ta och skriva lite om helgen också. Fredagen började jätte bra, jobbade och sen drog jag och evelina hem och gjorde iordningen oss. Sen så drog vi iväg till jobbet för att det skulle börja vid 19 så då var vi där. Sen så var vi där, och de bjöd på drinkar och öl i massor så det var lite pinsamt därför man blev ganska packad. Sen drog vi vidare till Ankan och jag minnet sviker, ja det är ganska svart från vi drog tills vi kom till ankan. Men hade ganska trevligt på ankan trots allt.

Lördagen var en seg dag, vaknade av att telefonen ringde, det var evelina som vill äta mat! haha, så det fixade vi allt. Sen så fick jag 2 samtal där det var följ med ut idag!!! Okej tänkte ja och hängde på tjejerna till nöjes där jag hade trevligt. Gick hem ganska tidigt men trevligt hade ja, på vägen hem ringde jag R och så, så hon kom förbi och hon hamnar alltid hos mig när vi är fulla! Ja, det var min helg, på söndag är det inte värt att nämna nått. Sov gjorde jag hela dagen!

Men hoppas alla har en bra kväll!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0