jag orkar inga flera ord.

ska jag hämta nånting jag förlorat en vilja som jag faktiskt haft.

Hallå :) förlåt mig om det har blivit dåligt med bloggandet idag, jag har haft fullt upp och är så himla trött så det kommer bli ett litet inlägg om min dag idag bara. Jag har jobbat och sånt, försov mig eller snozza klockan ganska rejällt men inte så jag blev sen ut mer att jag fick hoppa över kaffet till frukosten och missa promenaden. Sen har jag jobbat, gick otroligt segt faktiskt, sen direkt efter så gick jag ner på stan träffade ida och evelina igen. Och när jag kom hem så somnade jag framför tv:en naturligtvis, när jag skulle se vänner, men hade sett det avsnittet så tänkte mer eller mindre, jag sover ist. Och vaknade av ett sms, men nu vet jag inte om jag ska duscha idag eller imorgonbitti. Idag innan sängen vore så skönt fast imorgon vore också gött då kan jag sova nu ist. hihi. Men tror jag tar duschen idag innan sängen. Men hoppas alla hade en bra dag! Jag saknar anna så mycket! hihi, du är så söt med dina problem! Fatta han vill ha dig och du han, sluta leta fel nu. Sluta göra så vi alltid gör, kom igen nu! Nu blir det duschen.

Puss & Kramar // Miiiii! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0