jobb jobb jobb livet leker.

Idag är det tisdag och jag sitter på jobbet, och ringer runt. Inte för att det går så bra idag men jag har inte misslyckas försen jag har gett upp. Det går verkligen inte lika bra som det gjorde igår, men det ska man inte sörja för. Men energi är jag nog ett stort behov av. Hoppas att kunna suga ur massa med energi ur Evelina brevid mig, men hon kanske behöver den själv. haha, men då får hon ta och säga till. Idag ikväll ska jag springa och träna, vore skönt att röra på sig. Vet inte om det finns nått kul pass men nått måste det finnas. På lunchen idag så käkade jag så jag mådde illa, hemska tanke. Men får skylla mig själv, men det var ju så gott! Rita kom förbi med lussebullar också, som jag sitter och äter på nu! Goda är dom verkligen.

Snart flyttar jag också, ska flytta hem till mamma. Känns så skönt att flytta hem men ändå inte, vet inte om vi kommer gå varandra på nerverna, finns en stor trolighet i det men känner att det ska vara himla skönt att ha någon som tar hand om en också. tror jag behöver det mer än vanligt nu! Men 1 februari flyttar jag hemåt, härligt! Ska nog inskaffa kartonger snart? några som har några över som jag kan få låna?

Ha en bra dag alla! Puss och Kram Marie

Kommentarer
Postat av: Rebeccah

vi har kartonger sen vi flyttade tror jag i källaren !

2008-12-09 @ 15:52:13
URL: http://rebeccahs.blogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

ska du flytta hem till åmål :O ?

2008-12-09 @ 21:06:45
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: Nina

någon som har en lägenhet till mig? :D

2008-12-15 @ 11:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0