Dagen i ära :)

klockan 10:18
Härliga morgon eller ? :) Ja nu sitter jag på jobbet och tänker, går extremt dåligt idag. Jag säljer inte alls, gud vet vad det beror på. Kanske för att jag inte har den enegin idag. Men den kommer väl men ska få iväg minst 1 detta passet eftersom då ligger nog alla på samma nivå. Sålt lika många som mina grannar då, och det ska jag göra. Det är mitt mål detta passet. Gud vilka nivå jag har, haha, detta är ju skamligt att skriva det. Men jag är jag och detta ska jag verkligen lyckas med det. 1 detta passet och det tar slut om ungefär 20 minuter det är faktiskt möjligt eller? :)

klockan 11:04
Ja, och NEEJ! Jag fick inte iväg en enda av tidiningen förra passet, och det suger. Nu har jag tillochmed bytt kampanj och hoppas att jag kan få ihop några pengar idag också. Detta är inte roligt jag har sådant dåligt tålamod nu förtiden. Jag måste kunna sälja detta, lyssna det låter ju skit bra. 15 månader av tidningen "det bästa" för endast 199:-, det tillkommer inte en krona eftersom jag bjuder på porto/frakten idag. Och så kan jag skicka med en projektor klocka, det är en klocka som visar datum, tempratur och klockslaget i taket om detta önskas. Och det är ju ett otroligt bra erbjudande! :) det kan väl alla hålla med om. Men men önska mig lycka till :) Jag kommer behöva det!

klockan 11:51
Har ännu inte sålt något, och börjar fundera på vad som händer om jag inte gör det! Och snart är det lunch, ska bli gött att äntligen få nått i magen. Kanske det som behövs, eller så är det ett väldigt dåligt matrial vi sitter på detta suger iaf!!!! Hoppas det finns andra som lyckas ändå. Som kanske kan sprida med sig av sin positiv energi.

Klockan 15:07
Oh, nu har jag fått tårta. För att chefen fyllde år, haha :) det var riktigt gött faktiskt. Tror jag behövde det! Jag börjar få huvudvärk nu, hoppas det går över snart.

Klockan 16:13
Oh gud äntligen har det släppt dock lite sent, hade nollat ända fram tills 15 och nu har jag sålt 3 st i rad nästan. Herregud, sitter verkligen med huvudvärk som pulserar. Men kanske säljer för att de tycker jag låter matt på rösten eller nått sådant. Har redan tat en huvudvärkstablett men den hjälper inte. Ja det blir sängen på direkten när jag kommer hem det är en sak som är säker. Nu är det iaf 45 minuter kvar, hoppas det går fort.

Uppdaterar min dag senare. // många kramar fyllda med kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0