sunday sunday

Underbara söndag! Vilken härlig dag, har inskaffa julklappen till Sofia Navas nu. Känns bra :) Annars köpte jag mig en ny mascara det var jag i stort behov av! Hoppas den är bra nu bara! Sen så var rebecka här, vi fikade och tog en kaffe. Det var riktigt gött. Sen nu typ måste jag städa, pappa kommer imorgon. Så det är så jobbigt att gå in på kontoret eftersom det alltid är stängt dit, och luktar instängt naturligtvis. Men nu ska jag sätta igång med det, håller på att göra matlåda tills imorgon med, det blir pasta med pesto,ost och grönsaker ;D mummss! Har inte äte nått idag heller, bara en macka till kaffet imorse, och nu orkar jag inte äta. Men äter en ordentlig frukost imorgon ist. Idag är ANNNA på volbeat i oslo, jag vill också dit. Fasen! hoppas hon har skoj iaf! och att hon tänker på mig som sitter här iaf lite!

Men nu måste jag gå, Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0