Thank you very much for listening.

Ja jag är i ett stort behov av energi om jag ska orka med denna dagen. Gud är så trött, första passet ska jag verkligen inte klaga på det bara rann iväg. Och det gick shit bra, för att vara klockan 09 på morgonen. Men ja innan lunch nu så hade det faktiskt inte skadat att någon sa ja. Men man måste ha tur i oturen ibland så nu är det verkligen inte att ge upp, ett nytt pass börjar snart, och vad gör man när man har 35 minuter kvar på lunchen och redan käkat? :) Diskar kanske, eller nått måste jag sysselsättta mig med. Går till jobbet och dricker kaffe låter som en toppen idé! Men detta får mig att få energi...  


Lyrics | Volbeat lyrics - Still Counting lyrics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0