Sammanfattning 2008.

Hittade den hos Navas
 

· Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tagit vara på varje dag, känner att livet betyder mer än förut.


 Höll du några av dina nyårslöften?

Ja, jag fick på mig min balklänning. Gick ner de kilona i vikt som jag skulle.
 

· Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej, inte i år. Men vet många som väntar i början av nästa år.
 

· Dog någon som stod dig nära?

Nej! Tack och lov!
 

· Vilka länder besökte du?

Bulgarien, Norge?
 

· Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

nått att se fram emot.
 

· Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas

11 juni 2008 - Min student!
 

·  Vad var din största framgång 2008?

Att jag äntligen förståt att man måste kämpa för det man vill ha.
 

· Största misstaget?

Oj, svårt! - Majmånad, för att skolan är nått som man ska vara rädd om!
 

· Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ngn förkylning här och där men inget allvarligt.
 

· Bästa köpet?

Ingen aning.
 

· Vad spenderade du mest pengar på?

Hyra & mat.
 

· Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att Anna och Linda återigen bevisat att det är dom jag älskar mest.
Ni har alltid funnits där för mig, Saknar er.
 

· Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Bag in tha box :) I kissed a girl - katy perry naturligtvis.
 

· Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Första halvåret var det bästa på länge, med CCC och hela livet var bara bra.
Sen var jag nere som jag aldrig vart från september-novmeber, Så det har vart både och!


· Vad önskar du att du gjort mer?

Sagt till mina närmsta att jag är glad att jag har dom.
 

· Vad önskar du att du gjort mindre?

festat, det förgyllde min sommar, den bästa sommarn.
Men det har också satt sina spår av misstag.
 

· Hur tillbringar du nyår?

Hos Sus & Björn på middag.
 

· Blev du kär i år?

Nej, det har jag inte. Funnits människor som lämnat avtryck.
 

· Favoritprogram på TV?

Vänner, Gossip Girl, Ensam mamma söker.
 

· Bästa boken du läste?

Det ska bli ett sant nöje att döda dig  - magdalena graaf
 

· Största musikaliska upptäckten?

Svår svårt - Volbeat har låtar som ger en positiv energi.
 

· Något du önskade dig och fick?

Tv:en i studentpresent, nytt jobb (twice), Cykeln.
 

· Något du önskade dig men inte fick?
Mobiltelefon - men hoppas att man får en på jul!
 

· Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Satt i en bil till STHLM, var på intervju för att jobba på Cinderella -Viking line.
Jobbet jag fick men tackade nej till.

· Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Flyttat med Sofia Navas till STHLM när hon frågade i sep.
 

· Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Snäll såklart. 
 

· Vad fick dig att må bra?

Anna och Linda & Familjen.
 

· Vem saknade du?

Dem i Norge men även mamma många dagar och nätter.
 

· De bästa nya människorna du träffade år 2008?

R & R naturligtvis :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är underbar! betyder sjukt mkt för mig och jag e glad att jag har dig!

2008-12-18 @ 21:24:42
URL: http://annagunnarssongull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0