dagen innan helg.

Vi bråkar för att vi gillar att utmana varandras ideér :) Ja, nu sitter jag på jobbet, och det går bra för alla för idag, vi ligger på ungefär 12 % och vi brukar ligga på 5% så alla är grymt duktiga idag. Känns skönt att det går bra för teamet här, men nu är det snart lunch och jag vet att det blev dålig uppdatering igår här på bloggen men måste inte skriva så mycket för att beskriva min dag. Jag var på jobbet mellan 9-17 som vanligt sen så sprang jag ner till stan för att möta fredrik. Vi köpte julklapp åt patrik, min andra bror och sen så inskaffade jag mig även en ny klänning som jag ska ha på mig ikväll. Ska ju ut, ska bli så trevligt. Ser ifram mot detta verkligen. Men skriver mer efter lunch, ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0