Why did I, why did I let us fall apart?

Ja, idag är det annadagsjul :) eller vad det nu heter, annandagen kanske? Jag vet inte alls vad jag ska skriva som vanligt men jag är nu äntligen hemma i karlstad. Det är hemma för mig, kan inte förstå varför jag flyttar, eller det förstår ja men kan inte beskriva känslan - den som säger stanna kvar och den som säger gör ditt liv värt att leva. Gör nått för dig själv för engångs skull. Men ja, vadå det är väl bara att flytta tillbaka om man inte trivs. hehe :)

IGÅR, herregud, det var juldagen i Åmål. Har nog aldrig sett så många ansikten som jag känt igen på en och samma kväll, men det var hyfsat kul. Var ganska nykter, kände att det är bäst att hålla sig på den sidan eftersom ja inte vill säga grejer och bete mig rätt shysst mot människor som man egentligen inte vill. Men det var som sagt skoj att äntligen gå ut där också. Har ju faktiskt bara vart ute där 1 gång innan, eftersom jag flyttade hit när jag var 17, då åker man inte hem för att gå ut där ist för här :p haha.

Nu blire matlagning och så ska jag ta och ringa Rebeccah och kallprata lite. Men hoppas alla haft en bra jul! Och för er som förstår, varför varför skulle han höra av sig? Jag vill inte ha nått så problemet vet jag inte vad det är. Jag önskar jag kunde säga att jag inte bryr mig.

Lovehugs Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0