Why won't you tell me what it is?

Oh herregud! Vilken helt underbar helg jag har haft, det hoppas jag att ni alla också har haft. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men idag är det ännu en måndag morgon, känns skönt! Fast ändå inte, vore skönt att sova ut lite också, haha, inte för att påminna mig om vad jag och rebeccah gjorde hela dagen igår, men nu längtar jag faktiskt efter sängen igen. Men men nu sitter jag med mitt kaffe och rostade mackor och hoppas detta blir en toppen vecka. Jag lyssnar även på idol-låten nu, den var jätte fin men slår inte ut Marie Picassos låt förra året den var så mycket bättre. Men nu kanske man ska börja klä sig och dra iväg, får se om någon pratar om personalfesten men annars blir det nog vilken vanlig måndag som helst. Får skriva  mer om helgen när jag har tid. Om jag gör det kort - så var det Dialon på fredagen och Ankan och på lördagen blev det Nöjes men förfest hos Hanna :) Hoppas alla hade en trevlig helg iaf!

Puss  & Kram Marie

Kommentarer
Postat av: Rebeccah

Hihi , det är konstigt att du och jag hamnar tillsammans på natta fast vi inte ens vart ute tillsammans haha :P ..

2008-12-15 @ 13:26:07
URL: http://rebeccahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0