AfterWork och sabinas födelsedag ;)

Godmorgon eller godeftermiddag kanske! :)

Jag sitter iaf och äter frulle, eller tar en macka bara eftersom vi ska snart iväg på afterworken på BMB, och där är det god mat och billig dricka. Vet inte riktigt vilken tid vi ska dit ännu, men men ska ringa evelina och fråga! Sen blir det förfest och födelsedags fest hos sabina som fyller 21 idag, blir en stor flicka nu nästan börjar bli en tant. haha! :) nejdå! Sen ikväll blir det arena vi ska till och festa. Vilket var skit längesedan man var där. Tycker faktiskt att det är roligare på arena än vad det är på nöjes, men anna säger att det kommer bli kul när man lärt känna folket som håller till där. Det märks. Kommer fortsätta gå dit ändå, som imorgon blir det nöjes! YEAH!

Nu har jag ringt Eveelina!Och jag ska möta henne på torget vid 10 i 4 :p sen kommer de andra vid halv 5 så vi går dit och tar ett bord och sen kommer dom och sen käkar vi och har trevligt! så det är sådant livet är :) Jag ska ha så roligt ikväll. hehe, och imorgon ska också bli trevligt! Jag njuter av livet nu! Det värsta är att man ska jobba dag imorgon, vid 12 börjar jag och jobbar till 17 sen blir det utgång igen, och sen blir det jobb dagen efter i grums också så då ska jag möta min chef i stan 11 så åker vi till grums tillsammans. Suck! hehe, men nu är jag positiv och glad och ska gå och sminka mig!

Men igår köpte jag en ögonskugga och en ny mascara. :) som jag ska testa nu! Men men, alla får hat så bra! Det ska jag ha iaf! Tack och kramar från marie och hoppas alla får en bra fredag kväll och dag! :)

Det är rally i karlstad glömde skriva det ovan såå! Alla vet att det kommer bli mycket folk ute i helgen!

Lovehugs marie nordgren (grådaskigt väder idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0