Då bor man själv igen :)

Jag idag flyttar anna ut, hon flyttar till norrstrand, känns bra de! :) den ända jag kommer sakna är lille dixie. Känns ändå att det kommer bli tomt utan henne. Men inatt får jag sällskap, så då blir jag ju inte ensam första natten, Jenny på jobbet behövde någonstan och sova efter vi slutat vid 04 så eftersom jag har lgh för mig själv, sa jag att det var Ok. hehe!

Till helgen vet jag inte vad jag ska gör med jobbet, orkar inte vara kvar där efter allt. Men håller på att söka nya jobb hela tiden, det är ju mest att jag behöver lön så kan ju inte säga upp mig på engång :) Får se vad de säger. De kommer inte bli glada det förväntar jag mig inte ens, men men jag har jobbar fan jämt de bryr sig inte om jag äger vad jag tycker. Usch! Trött på det är jag!

Ingen som har jobb att erbjuda mig?? jag kan allt, eller iaf lära mig snabbt!

lovehugs marieRosenstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0