"du är död i min ögon"

Hej, livet är underbart idag! Jag mår så bra bara. Vet inte vad det är, eller vad det beror på! :) Kanske för att det är VÅR ute. Kanske kanske inte?

Nu sitter jag och gör min filosofi uppgift. Det går riktigt segt idag med uppgiften alltså, ska ta reda en massa grejs nu är jag inne på att skriva om dalai lama, och meningen med livet. Mening med livet är att försöka finna lycka. Och jag håller med på den punkten. Det är precis så jag vill ha det! :)

Att finna lycka i vad som helst är så att man mår bra! :) Så sant! Jag har min lycka, jag lever för min mor och far och för alla mina underbara vänner som gör livet värt att leva! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0