en jobbig vecka.

Ja, det har det verkligen varit :) Och nu ska det bara bli skönt att bara vara. I en hel vecka ska jag plugga, fixa grejer inför studenten och bara ha det lungt och inget annat speciellt planerat. Imorgon är det löning med, vilket känns gött, äntligen kunna leva lite igen. hehe :)

Precis hem kommen från Grums är ja, har vart där och jobbat vilket är mindre trevligt! Men men äntligen hemma om man får säga så. hehe, jag vill inte skriva vad jag har gjort i helgen därför det blir bara sjukt dåligt. Jag har jobbat om det räcker att jag säger. Hehe, nu ska jag ta och ringa min kära mor, sen ska jag slå en signal till Anna och en till hanna också.

Men men hoppas alla mår bra! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0