en LITEN ångest kanske.

Och detta är en vanlig lördagsmorgon, och jag sitter här och är helt seg i kroppen och känner att huvudvärken är påväg att komma. Vilket känns så himla vekt utav mig, att jag inte kunde stå emot festen igår. Att jag söp mig full denna helgen också. Fast jag inte ville. Men men, nu ska jag kanske ta och sova lite granna till börjar jobba klockan11 så då är jag en hel timme tidig uppe.

Men men jag ber om ursäkt,(igen och igen och igen) jag är en sådan bitch på fyllan. Jag säger inte vad jag tycker, utan jag säger det som kommer ur mig. Detta är så fruktansvärt tragiskt. Där har jag mera ångest. Men men jag kanske ska ta och ringa og väcka anna. Hahah.. Du och jag är ju bäst! "Känn på mig, känns det som jag bryr mig" haha!

Men men nu har jag 9 härliga timmar på jobbet! :D från klockan 11-20 så det är för gött! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny P

Ångest! Finns det något värre? Jag ver PRECIS hur du känner dig, men oftast har man det bara i onödan. Det man gör och säger på fyllan är det oftast ingen som minns eller tänker på ändå. Så är det faktiskt. Så man har bara ångest helt i onödan! ;)

2008-02-24 @ 23:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0