Even if no one believes us.

Hej?
det ser förjävligt ut här hemma. Kläder överallt och jag har himla massa disk nu. Haha, nu har jag sökt jobb i norge, vilket känns helt ok. Även fast det jag egentligen vill är att vara kvar här och jobba på CCC och ha det så himla bra. Men men nu har jag sökt och jag kommer inte tacka nej om jag får det.

Nu ska jag stapla upp vad jag har att göra i veckan;
- Måndag, ringa balklänningsaffären och kolla.
- Måndag ringa Bomsta Baden angående jobberbjudandet.
- Tisdag, PLUGGA! (ska jag göra alla dagar)
- Träna hela veckan.
- Jobba hela helgen. (natt naturligtvis m. adnan) :D
- Det är löning imorgon också så det blir väl att snåla och försöka spara tills nästa månad.
- Försöka vara nykter hela veckan.( ta vara på mitt liv nu)

Detta låter väl super bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0